VERZENDEN

Verzenden

Objecten uit keramiek zijn breekbaar. Op te sturen producten worden met veel zorg verpakt. Op afspraak kunnen aankopen opgehaald worden in het atelier.

Bij het plannen van de uitvaart is tijdsdruk vaak aanwezig. Ik probeer het verzenden van urnen liefst zoveel mogelijk te vermijden. Ophalen van de urn bij het keramiekatelier of levering op locatie (regio Mechelen) zijn bespreekbaar. Vul het het contactformulier in 

of mail naar verder.keramiek@gmail.com.

 

Via pakjesdienst:
Wij werken samen met DPD Local voor verzendingen in België.

Andere Landen: tarieven via DPD internationaal. 

Verder kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor onjuiste info van track&trace, onvoorziene vertragingen als gevolg van weersomstandigheden, drukke vakantieperiodes of douane-vertragingen.

Indien de zending beschadigd raakt tijdens het transport, zal Verder de bestelling opnieuw verzenden of terugbetalen als er bewijs is van de schade (duidelijke foto's zijn een must).


Verder is niet verantwoordelijk voor verloren pakketten.

Terugsturen

Verder is een klein bedrijf. Daarom vragen we u doordachte aankopen te doen om te voorkomen dat u iets moet retourneren.

 

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
U kan een product binnen 14 dagen na ontvangst van de zending retourneren. De leverdatum (track & trace) geldt als referentie. De verzendkosten en het risico van terugzenden zijn in alle omstandigheden voor rekening van de klant.  Omruiling kan enkel indien het product niet gebruikt is en de verpakking onbeschadigd is en wordt meegestuurd. We zullen de aan u verschuldigde terugbetaling binnen 30 dagen na ontvangst van uw verzoek verwerken.

 

Wanneer de geretourneerde product (en) niet meer in de oorspronkelijk staat zijn, heeft Verder het recht om het terugbetaalde bedrag met een redelijk bedrag te verminderen. Het redelijke bedrag is gebaseerd op het verschil tussen de verkoopprijs en de restwaarde van het product als het in de geretourneerde staat zou worden verkocht. 

 

Verder is nooit verantwoordelijk voor verloren of beschadigde retours.

 

E-mail verder.keramiek@gmail.com met eventuele vragen.